Projekty

V spoluprácií s našimi klientmi sme riešili niekoľko úspešných, dlhodobých projektov

Ocenenie za najinovatívnejší produkt si zo svetovej výstavy v Dubaji odniesla slovenská firma McCarter

Klient: McCarter

Slovenský výrobca nápojov McCarter získal na svetovej výstave Gulfood Dubai ocenenie za najinovatívnejší produkt. Cieľom bolo dostať túto informáciu spontánnou medializáciou širokej verejnosti. O úspechu slovenskej značky sa tak dozvedela verejnosť prostredníctvom výstupov vo viacerých celospoločenkých mienkotvorných médiách.

Učíme, ako správne triediť nápojové kartóny

Klient: McCarter

Podľa výsledkov prieskumu značky TetraPak, až 33% Slovákov nevedelo ako správne triediť nápojové kartóny. Preto sa sa ich to spolu s výrobcom nápojov McCarter rozhodli naučiť. Pred starou tržnicou sme postavili obrovské iglu, v ktorom sme každého z návštevníkov previedli cestou nápojového kartóna. Vnútri iglu sa mohli návštevníci dozvedieť viac o tom, ako sa nápojové kartóny separujú a recyklujú, čím dostanú ďalšiu šancu na ich využitie. Za 24 hodín iglu navštívilo viac ako 1 600 návštevníkov, ktorí si okrem vedomostí odniesli aj malé (samozrejme recyklované) darčeky.

Odštartovali sme projekt Body&Future Veggie kitchen

Klient: McCarter 

Značka Body&Future prináša funkčné nápoje, ktoré majú vysokú výživovú a pridanú hodnotu, neobsahujú pridaný cukor a ani chemické konzervačné látky. Zaradila sa medzi značky, ktoré sa rozhodli svoju komunikačnú stratégiu stavať najmä na spolupráci s influencermi. 

Hlavným cieľom launchovej kampane bolo odkomunikovať nový druh rastlinného mlieka z ovsa. Spojili sme sa s Markom Görcsom, ktorý stojí za projektom Hodinový kuchár a vymysleli sme myšlienku Body&Future Veggie Kitchen, ktorej hlavnou myšlienkou bolo vytvoriť jedinečné vegánske recepty, aké nikde inde nenájdeme. 

Ako event prebiehal? 

Pozvali sme našich influencerov, aby si prišli z novinky oat milk navariť. Vytvorili sme tri tímy, ktoré varili vegánske cviklové rizoto a avokádový puding. Na začiatku sme im predstavili značku Body&Future a p. Ing. Ján Durec, PhD. riaditeľ vývoja im zas porozprával zaujímavé informácie nie len o výrobe, ale aj o tom, ako rastlinná výroba v porovnaní s tou živočíšnou menej zaťažuje našu planétu alebo o tom, prečo zameniť živočíšne mlieka za rastlinné. 

Na evente varilo 5 influencerov a celkový dosah stories, ktoré boli uverejnené na ich profiloch dosiahol takmer 82 000 videní.
Po veľkom úspechu na Slovensku sme event zorganizovali aj v Maďarsku. :-)

Otvorenie detského ihriska Detský svet Petržalka City

Klient: Petržalka City

Detský svet v srdci Petržalky otvoril svoje brány pre verejnosť ako jedna zo súčastí centrálneho parku Petržalky. Na otvorení bol pre deti pripravený bohatý program, v rámci ktorého nechýbal šašo Ľuboš, obľúbená hudobná skupina PaciPac a pre našich najmenších boli pripravené i tvorivé dielne, maľovanie na tvár, balónová show a mnoho ďalších atrakcií. Deti spoločne skladali „Kamarátske puto“ – reťaz zo zelených srdiečok, ktoré sú symbolom projektu Petržalka City. Slávnostné otvorenie odzrkadľovala hlavnú myšlienku podujatia – Najlepšieho priateľa nájdeš v DETSKOM SVETE.

Spolupráca s influencermi 

Klient: 4ka 

Mobilný operátor 4ka je mladá slovenská firma, ktorá oslovuje každého, kto žije dátami, ale aj toho, kto najmä telefonuje. Aj 4ka patrí medzi značky, ktoré vo svojej komunikácii nezabúdajú na influencerov. Už viac ako rok dlhodobo spolupracujeme s influencermi, ktorí na svojich profiloch pravidelne komunikujú benefity a novinky mobilného operátora. Takýmto spôsobom si značka vytvára vzťah s cieľovou skupinou a zároveň dostáva takmer okamžitý feedback.

Prieskum: Sú Slováci pripravení na sprísnené podmienky poskytovania úverov?

Klient: Tower Finance

Mladej slovenskej firme, ktorá poskytuje komplexné finančné poradenstvo s nami stačilo pár mesiacov na to, aby si vybudovala povedomie nie len v očiach verejnosti, ale aj v médiách. Po pár mesiacoch médiá začali sami oslovovať s otázkami týkajúcimi sa ekonimických a finančných tém. Počas 9 mesiacov sme dosiahli 165 výstupov v odborných a celoplošných médiách, bez použitia extra budgetu na platený priestor.

Využili sme aktualizačný moment, s ktorým sa spájali zmeny v poskytovaní hypoték, ktoré vstupovali do platnosti 1.7.2018. Pripravili a zrealizovali sme preto prieskum, ktorého cieľom bolo zistiťi, či sú Slováci na takéto zmeny pripravení. Interpretácia výsledkov nám tak zabezpečila výstupy na etrend.sk, čas.sk a ďalších odborných a celoplošných weboch.

PR komunikácia

Klient: Finportal 

Jeden z najväčších broker poolov na Slovensku sa rozhodol podporiť PR pravidelnou komunikáciou s verejnosťou prostredníctvom médií a sociálnych sietí.
Naša stratégia spočíva v správnom využití modelu PESO, ktorý uplatňujeme naprieč celou komunikáciou. Komunikačný model PESO spočíva vo využití potenciálu jednej témy, ktorú komunikujeme viacerými kanálmi, rôznym spôsobom a rôznym cieľovým skupinám tak, aby sa naše posolstvo dostalo tou správnou cestou a spôsobom tým správnym cieľovým skupinám.