Odštartovali sme projekt Body&Future Veggie kitchen
Klient: McCarter
Značka Body&Future prináša funkčné nápoje, ktoré majú vysokú výživovú a pridanú hodnotu, neobsahujú pridaný cukor a ani chemické konzervačné látky. Zaradila sa medzi značky, ktoré sa rozhodli svoju komunikačnú stratégiu stavať najmä na spolupráci s influencermi.
Hlavným cieľom launchovej kampane bolo odkomunikovať nový druh rastlinného mlieka z ovsa. Spojili sme sa s Markom Görcsom, ktorý stojí za projektom Hodinový kuchár a vymysleli sme myšlienku Body&Future Veggie Kitchen, ktorej hlavnou myšlienkou bolo vytvoriť jedinečné vegánske recepty, aké nikde inde nenájdeme.
Ako event prebiehal?
Pozvali sme našich influencerov, aby si prišli z novinky oat milk navariť. Vytvorili sme tri tímy, ktoré varili vegánske cviklové rizoto a avokádový puding. Na začiatku sme im predstavili značku Body&Future a p. Ing. Ján Durec, PhD. riaditeľ vývoja im zas porozprával zaujímavé informácie nie len o výrobe, ale aj o tom, ako rastlinná výroba v porovnaní s tou živočíšnou menej zaťažuje našu planétu alebo o tom, prečo zameniť živočíšne mlieka za rastlinné.
Na evente varilo 5 influencerov a celkový dosah stories, ktoré boli uverejnené na ich profiloch dosiahol takmer 82 000 videní.
Po veľkom úspechu na Slovensku sme event zorganizovali aj v Maďarsku. :-)